ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 共栄大学教育学部研究紀要 ISSN 2433-4367
  2. 10号

「わかった」「できた」と実感する算数科の授業作り -研究指定校1 年目の取組を振り返る-

https://doi.org/10.15067/0002000169
https://doi.org/10.15067/0002000169
fcd0bc77-b21e-49fc-9922-75c8e67fd6ae
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ02010-049.pdf KJ02010-049.pdf (1005 KB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2025-09-02
タイトル
タイトル 「わかった」「できた」と実感する算数科の授業作り -研究指定校1 年目の取組を振り返る-
言語 ja
タイトル
タイトル Creating mathematics lessons that make students feel like they "understood" and "did it." - Looking back on the first year of the research school -
言語 en
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.15067/0002000169
ID登録タイプ JaLC
著者 島内, 啓介

× 島内, 啓介

ja 島内, 啓介

ja-Kana シマノウチ, ケイスケ

en Shimanouchi, Keisuke


Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 葛飾区立葛飾小学校の2 年間の研究指定校としての1 年目の取組を振り返る内容を記録した。学校全体としての研究推進への取組の具体的な方法についてまとめた内容である。
言語 ja
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This is a record of the activities of Katsushika Ward Katsushika Elementary School in the first year of its two-year period as a designated research school. It also summarizes the specific methods of promoting research as a school.
言語 en
bibliographic_information ja : 共栄大学教育学部研究紀要

巻 10, p. 49-60, ページ数 12, 発行日 2025-08-31
出版者
出版者 共栄大学教育学部
言語 ja
item_10002_source_id_9
収録物識別子タイプ EISSN
収録物識別子 2433-4367
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-08-29 07:28:52.111800
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3